GYIK

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések


Itt találhatóak a leggyakrabban felmerülő kérdések és a rövid, lényeget megragadvó, válaszok.
Remljük mindenki megtalálja a keresett információt.

- mikor lesz feltöltés?
- Hét-tizennégy naponként van feltöltés, Hírlevélben küldünk értesítést az időpontról.

- regisztráltam, de nem tudok belépni, mit tegyek?
- Regisztráció után rendszerünk e-mailben küld egy jelszót, ezzel lehet belépni. Ha pár percen belül nem érkezne meg, kérjük az info@katicaruha.hu címen jelezni.

- hogy tudom megváltoztatni az adataimat vagy a jelszavamat?
- Bejelentkezés után a Személyes menü/Személyes adataim címszó alatt lehet módosítani.

- elfelejtettem a jelszavamat/felhasználó nevemet, mit tegyek?
- Az "Elfelejtette a jelszót?" gombra kattintva, a regisztrációkor megadott e-mail címet kell beírni és a rendszer automatikusan elküldi a felhasználó nevet és egy új belépési kódot.

- a kosaramba tett árú eltűnt amíg nézelődtem
- A kosár - az első ruha bekerülésétől számított - 30 percig őrzi meg tartalmát, ezután automatikusan kiürül, az idő fogyását az alatta lévő számláló mutatja. Tehát fél óra áll a vevők rendelkezésére, hogy a kosárba tett ruhákat lefoglalják, vagy megrendeljék.

- mi az a foglalás és mennyi ideig foglalható egy ruha ?
- A foglalás tulajdonképpen egy későbbi időpontra halasztott megrendelés.

Alkalmanként maximum 20 db ruha foglalható.

A foglalási idő a vevők besorolásától függően

- kezdő vásárló: 7 nap
- törzsvásárló: 14 nap
- VIP vásárló:  21 nap

Amennyiben a lefoglalt termékeket a vevő nem rendeli meg a foglalási idő lejárta előtt, automatikusan törlődnek.

- hogyan törölhetek a foglalásomból?
- Minden ruhát a lefoglalásától számított 24 órán belül törölhet a vásárló. Indokolt esetben 1-1 ruha törlésére ezen az időn túl is van lehetőség, ezt levélben kell kérni az info@katicaruha.hu címen.

- a kiválasztott ruha foglalt, meg tudom vásárolni?
- Ha a ruha foglalt státuszú az azt jelenti, hogy valaki már kosárba tette, vagy lefoglalta. Ilyenkor célszerű az "Értesítést kérek" gombra kattintani, így ha kikerül a kosárból, vagy nem rendelték meg, a rendszer jelzi  hogy felszabadult. Több vásárló is feliratkozhat egy ruhára, mindenki értesítést kap és azé lehet a ruha aki a leggyorsabban reagál.

- hol tudom megnézni a korábban lefoglalt vagy megvásárolt ruhákat?
- Belépés után a Személyes menü/Foglalásaim vagy Vásárlásaim címszó alatt lehet megnézni.

- értesítést kértem egy ruha felszabadulásáról, de mikor az e-mailben küldött linkre kattintottam a ruha foglalt volt, ez hogy lehetséges?
- Több vásárló is feliratkozhat egy ruhára, egyszerre kap mindenki értesítést és az tudja lefoglalni/megvásárolni a ruhát aki a leggyorsabban reagál.

- a leadott megrendelésemben módosítani szeretném a szállítás/fizetés módját, mit tehetek?
- Levélben vagy telefonon lehet kérni a módosítást, addig amíg nem küldte ki rendszerünk az értesítőt arról, hogy átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot.

- a csomag átvétele után derült ki, hogy a ruha mérete nem megfelelő vagy nem tetszik, mit tehetek?
- Az átvételtől számított 14 napon belül a vevő, indoklás nélkül, elállhat a vásárlástól. A Garancia címszó alatt olvashatóak a részletes teendők.

- személyesen szeretném átvenni a megrendelésemet, hogyan tehetem?
- A Megrendelő lapon a felajánlott címek közül válasszon, majd előzetes telefonos egyeztetés után átvehető a csomag.

- mit jelent a zuhanó áras akció?
- Ebben a részlegünkben a ruhák ára folyamatosan csökken, naponta 5%-kal, amig eléri az 50%-os árat. A lefoglalt ruhák ára nem csökken tovább.

- hogyan tudom beváltani a hűségpontjaimat?
-Összgyüjtött ötszáz pontonként (500-1000-1500...) lehet beváltani és a megrendelés erre szolgáló rovatába kell beírni a beváltandó összeget.